Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Η σύμπτωση.

Σε ένα μαιευτήριο κάθονται 4 μέλλοντες μπαμπάδες.
Βγαίνει μια νοσοκόμα και λέει:!Κύριε Παπαδόπουλε.!
 !Παρακαλώ!, απαντάει εκείνος.
 !Συγχαρητήρια, η σύζυγός σας γέννησε δίδυμα!, λέει εκείνη.
 !Πω πω, τι σύμπτωση και είμαι αντιπρόσωπος
 στο Διδυμότοιχο!, λέει ευτυχισμένος ο πρώτος άνδρας.
Μετά από λίγο ξαναβγαίνει η νοσοκόμα και λέει:!Κύριε Χριστόπουλε.
Συγχαρητήρια η γυναίκα σας γέννησε τρίδυμα.!
 !Πω πω, τι σύμπτωση και μένω στα Τρίκαλα!,
λέει ευτυχισμένος ο δεύτερος άνδρας.
Ξαναβγαίνει η νοσοκόμα και λέει:!Κύριε Αγγελόπουλε.
Συγχαρητήρια η γυναίκα σας γέννησε τετράδιμα.!
 !Πω πω τι σύμπτωση έχω ταβέρνα Οι ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.!
Λυπημένος κάνει να φύγει και ο τέταρτος μέλλοντας μπαμπάς.
 !Ε, πού πας!, του λένε οι άλλοι.
 !Δηλαδή εγώ που έχω μαγαζί Τα Εφτά αδέρφια τι θα έχω επτάδυμα;