Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ο Αμερικάνος.

Ένας Αμερικανός τουρίστας έρχεται στην Ελλάδα και μπαίνει σε ένα ταξί για να κάνει το γύρο της πόλης.
Ο ταξιτζής τον πηγαίνει πρώτα στην ακρόπολη και ο Αμερικάνος την βλέπει και λέει στον ταξιτζή:
 !Τι είναι αυτό; Χαρά στο πράγμα.
Εμείς στην Αμερική αυτό το χτίζουμε σε δύο μέρες.!
Περάσανε ακόμη από πολλά αρχαία οικοδομήματα και ο Αμερικάνος έλεγε για όλα ότι είπε για την ακρόπολη.
Περνάμε τέλος από το Παναθηναϊκό Στάδιο, οπότε ο Αμερικάνος μένοντας με ανοιχτό το στόμα λέει στον ταξιτζή:
 !Και αυτό εδώ τι είναι;!
 !Δεν ξέρω, του απαντάει ο ταξιτζής, χτές που πέρασα δεν ήταν εδώ!