Ένας Αμερικανός τουρίστας έρχεται στην Ελλάδα και μπαίνει σε ένα ταξί για να κάνει το γύρο της πόλης.
Ο ταξιτζής τον πηγαίνει πρώτα στην ακρόπολη και ο Αμερικάνος την βλέπει και λέει στον ταξιτζή:
!Τι είναι αυτό; Χαρά στο πράγμα.
Εμείς στην Αμερική αυτό το χτίζουμε σε δύο μέρες.!
Περάσανε ακόμη από πολλά αρχαία οικοδομήματα και ο Αμερικάνος έλεγε για όλα ότι είπε για την ακρόπολη.
Περνάμε τέλος από το Παναθηναϊκό Στάδιο, οπότε ο Αμερικάνος μένοντας με ανοιχτό το στόμα λέει στον ταξιτζή:
!Και αυτό εδώ τι είναι;!
!Δεν ξέρω, του απαντάει ο ταξιτζής, χτές που πέρασα δεν ήταν εδώ!
Ο ταξιτζής τον πηγαίνει πρώτα στην ακρόπολη και ο Αμερικάνος την βλέπει και λέει στον ταξιτζή:
!Τι είναι αυτό; Χαρά στο πράγμα.
Εμείς στην Αμερική αυτό το χτίζουμε σε δύο μέρες.!
Περάσανε ακόμη από πολλά αρχαία οικοδομήματα και ο Αμερικάνος έλεγε για όλα ότι είπε για την ακρόπολη.
Περνάμε τέλος από το Παναθηναϊκό Στάδιο, οπότε ο Αμερικάνος μένοντας με ανοιχτό το στόμα λέει στον ταξιτζή:
!Και αυτό εδώ τι είναι;!
!Δεν ξέρω, του απαντάει ο ταξιτζής, χτές που πέρασα δεν ήταν εδώ!