Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ο μαύρος και ο παπαγάλος.

Προχωρούσε μια φορά στο δρόμο ένας μαύρος, δύο μέτρα,
καλογυμνασμένος με μια άγρια όψη και είχε στον ώμο του
 έναν παπαγάλο. Τον σταματάει ένας τύπος και τον ρωτά:
 !Μιλάει;!
Και ο παπαγάλος: !Δεν ξέρω, τώρα τον πήρα!