Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ο γιατρός και ο υδραυλικός.

Ένας γιατρός καλεί κάποτε στο σπίτι του έναν υδραυλικό για να του επισκευάσει τη βρύση που είχε χαλάσει.
Ο Υδραυλικός αφού παιδεύτηκε 15 λεπτά περίπου τελειώνει τη δουλειά και περιμένει πλέον την αμοιβή του.
Τον ρωτά λοιπόν ο γιατρός:
 !Πόσο κοστίζει η εργασία σας κύριε;! ο υδραυλικός απαντά:
 !50 Ευρώ.! Και ο γιατρός του αντιλέγει με αγανάκτηση: !Μα εγώ που σπούδασα και κουράστηκα τόσα χρόνια για να πάρω το πτυχίο παίρνω 20 Ευρώ. την επίσκεψη και εσύ έρχεσαι εδώ και μου ζητάς 50;!
Οπότε με μεγάλη αυτοπεποίθηση ο υδραυλικός ανταπαντά:50 Ευρώ. !Μην σου φαίνεται περίεργο γιατρέ, και εγώ όταν ήμουνα γιατρός 20 Ευρώ ζητούσα στην επίσκεψη.!