Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Μισό καρπούζι.

Ένας άνδρας, μπαίνει σ` ένα μανάβικο και λέει στον υπάλληλο: !Θα ήθελα μισό καρπούζι παρακαλώ!
 !Μισό λεπτό, να ρωτήσω το αφεντικό, αν μπορώ να σας δώσω μισό καρπούζι!, απαντάει ο υπάλληλος.
Προχωρά προς τα μέσα και λέει στο αφεντικό του:
 !Αφεντικό, έξω είναι ένας μαλάκας που μου ζητά να του δώσω μισό καρπούζι.!
Δεν έχει αντιληφθεί όμως, ότι ο άνδρας τον έχει ακολουθήσει, οπότε μόλις το καταλαβαίνει λέει διπλωματικά:
 !.κι από `δω ο κύριος θέλει το άλλο μισό!