Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Στο Φαρ-Ουέστ.

Κάποτε στο Φαρ-Ουέστ κάθονται τρεις-τέσσερεις καουμπόυδες κάτω από ένα δέντρο
 και τα πίνουν.
Στο διπλανό δέντρο είναι ένας κρεμασμένος.
Περνάει μια !αδερφή!, βλέπει τον κρεμασμένο, κοιτάει τους τύπους και ρωτάει:
 (πούστικα) Καλέ, γιατί τον κρεμάσατε αυτόν;
Γιατί ήταν πούστης!
 (ζόρικα) Καλά του κάνατε!