Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά στο μάθημα της αριθμητικής:
!Υπάρχουν δύο πουλάκια πάνω στο δέντρο. Αν ο κυνηγός πυροβολήσει
το ένα από αυτά, πόσα θα μείνουν;!.
Οπότε σηκώνει το χέρι της η Μαρία.
!Ναι Μαρία!, λέει η δασκάλα. !Ένα!, απαντάει η Μαρία.
Ωστόσο ο Τοτός σηκώνει επίμονα το χέρι του φωνάζοντας:
!Όχι.!Η δασκάλα λοιπόν του απευθύνει το λόγο.
!Δεν θα μείνει κανένα, αφού και το δεύτερο πουλάκι θα
ακούσει τον πυροβολισμό, θα τρομάξει και θα φύγει!, της
λέει ο Τοτός. !Όχι, Τοτέ, τώρα κάνουμε αριθμητική,
οπότε θα μείνει ένα πουλάκι, εντάξει;
Ωστόσο μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.!
!Καλά κυρία.! Μετά της λέει:
!Μπορώ να πω και εγώ ένα;! !Ναι!, του λέει η δασκάλα.
!Λοιπόν, σε ένα παγκάκι κάθονται τρεις κυρίες και τρώνε
παγωτό, η μια το γλείφει, η άλλη το δαγκώνει και η άλλη
το βάζει όλο μέσα. Ποια είναι παντρεμένη;!.
Οπότε η δασκάλα προβληματισμένη, αρχίζει να σκέφτεται και
του απαντάει: !Αυτή που το βάζει όλο μέσα.!
!Όχι κυρία!, της απαντάει ο Τοτός, !παντρεμένη είναι αυτή
που φοράει βέρα, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε.!
!Υπάρχουν δύο πουλάκια πάνω στο δέντρο. Αν ο κυνηγός πυροβολήσει
το ένα από αυτά, πόσα θα μείνουν;!.
Οπότε σηκώνει το χέρι της η Μαρία.
!Ναι Μαρία!, λέει η δασκάλα. !Ένα!, απαντάει η Μαρία.
Ωστόσο ο Τοτός σηκώνει επίμονα το χέρι του φωνάζοντας:
!Όχι.!Η δασκάλα λοιπόν του απευθύνει το λόγο.
!Δεν θα μείνει κανένα, αφού και το δεύτερο πουλάκι θα
ακούσει τον πυροβολισμό, θα τρομάξει και θα φύγει!, της
λέει ο Τοτός. !Όχι, Τοτέ, τώρα κάνουμε αριθμητική,
οπότε θα μείνει ένα πουλάκι, εντάξει;
Ωστόσο μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.!
!Καλά κυρία.! Μετά της λέει:
!Μπορώ να πω και εγώ ένα;! !Ναι!, του λέει η δασκάλα.
!Λοιπόν, σε ένα παγκάκι κάθονται τρεις κυρίες και τρώνε
παγωτό, η μια το γλείφει, η άλλη το δαγκώνει και η άλλη
το βάζει όλο μέσα. Ποια είναι παντρεμένη;!.
Οπότε η δασκάλα προβληματισμένη, αρχίζει να σκέφτεται και
του απαντάει: !Αυτή που το βάζει όλο μέσα.!
!Όχι κυρία!, της απαντάει ο Τοτός, !παντρεμένη είναι αυτή
που φοράει βέρα, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε.!